Everything

Everything.

Jag tror jag måste vara världens segaste människa eller något.
Imorse när jag vaknade var jag så trött att jag rullade ur sängen och så tänkte jag att jag skulle få en kanon start på dagen genom att göra en kullerbytta i mitt "rull". Slutade med att jag dunkade huvudet i min stol och sedan var huvudvärken på G.
Den dagliga balettlektionen gick ju inte bra heller. FOOYYFAAAN!
Resterande lektioner gick också lika banan. Uschligt.

Tog mig en fika-day sedan med lite härligt folk. Mycket ätande och ja, jag känner mig någorlunda mätt.
har nu rullat hem till Choffsen och ska sova över så att jag slipper gå den där jävla promenaden till skolan imorgon. Bland det värsta jag vet är att på morgonen behöva ta sig från punkt A (min lägenhet) till punkt B (skolan). Nu behöver jag dock inte gå lika långt och det kan man tacka att man har en vän som bor nära, hoho.

Goooooddddnatttttt, skatt-katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0