Hösten, Regina och sommarminnen.

Why do you build me up?

Sitter och lyssnar på 60-tals hits på Spotify. Det är ganska mysigt faktiskt förutom att jag fryser över hela kroppen av någon konstig anledning. Inget tecken på svininfluensa så vitt jag vet iallafall.
Herregud, mediahysteri kring denna sjukdom. Fast jag kan inte säga att det inte är med rätta som det skrivs så mycket om den för den sprider sig som en eld. Helt sjukt.

Jag känner mig förövrigt lite höst-pepp nu. Det blir mysigt tror jag, men i år har jag ju inte min fina stickade röda halsduk för den tappade jag på bussen; linje 3. Fan också. Får ta och sticka en ny dårrå eller kanske göra en av fina bananklasar? Gosigt. Men inte så varmt. Eller jo, om man stoppar in klasen i mikrovågsugnen och värmer bananerna så att det blir mjuka varma bananer så blir det varmt. Och gott! MUMS!

 En härlig sommargoding!

Den där bilden jag laddade upp nu var en rest från sommaren som jag hade glömt att jag hade på min mobil. AAAHH, värme och sol. Men som sagt, snart är det myshöst.
Fast när jag tänker på det så vore det skönt att få slippa frysa när jag ska cykla hem på kvällarna. Hoho.
Bara det inte blir snö i år. Snälla snälla snälla! Låt mig få slippa eländet.

Funderade lite på om jag skulle lägga ner bloggen men kom fram till att nej, vafan ska jag göra det för?
Uppdaterar den ju faktiskt fortfarande och dessutom så har jag dokumenterat en hel del som inte vore kul att förlora.
Nepp, bloggen får hänga med längre!

Jag tänker ladda upp en bloggvideo igen. Längesedan sist. MYCKET längesedan! Fast fokuset kommer att ligga på Regina Spektor. Såg ju henne på Hultsfred i somras och hon var magisk. Kanske ska se henne igen med Sarah aka papayabitch den trettonde december. Aja, i annat fall så får jag vara nöjd med att jag fångade henne på video.


Här framför hon sin mest kända. "Samson". WOW!

Dags att gå och göra något av mitt liv.
Hajdoo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lägga ner bloggen? kommer inte på fråga! vilka tankar du har daniel, jag blir alldeles rädd.

2009-09-26 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0