On the way.

Vart är allt på väg? Inte till Zinkensdamm iallafall..

Just nu känner jag mig väldigt kluven.
Det känns jävligt bittert på ett vis och på ett annat känns allt riktigt jäkla bra!
Idag har jag spenderat mycket tid åt att ligga och slappa men har även varit in om stan och "picknickat", ätit McD mat och fikat på Coffee Point. Sedan när jag kom hem tog jag tag i mig själv och försökte laga mat.
Pasta och köttbullar. Något så enkelt för många men så svårt för mig. Matlagning och Daniel. No great match.
Men idag fick jag till det! Är riktigt jäkla lycklig.
Sedan försökte jag sy mina trasiga balettskor. Även det gick vägen. Fyfan vad man får en boost av det.
Konstigt.
Så två saker jag tycker är ett problem när det väl förekommer har jag lyckats klara av nu.

Jag är trött. Snark. Inlägget blev Snark. Nu ska jag SNARK-a.
Godnattens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0