Random

Ingen kommenterar bloggen längre. Vad knasigt. Kanske har jag tappat blogg-stinget?
Haha, eller vänta, jo, någon kommenterade förresten för två inlägg sedan. MUMS!

Har haft rena rama vinkvällen med min morsa. Fan vad gött!
Och har även haft en förträfflig dag i skolan. Jag vet inte men jag är jättepeppad för en hel del nu.
Förutom det faktum att jag ska sjunga solo imorgon på Jacks Ensemble.
Ja, Ensemble (en sånggrupp). Han tar livet av oss! Men är världens snällaste och bästa lärare dock.
Har sjungit på Broadway. Vilken merit alltså! Vänta bara tills jag når dit. Jag SKA nå dit.

Jävla mumin-fidda.

Godnattish.

PS. Imorgon ska jag undersöka mina blodvärden så önska mig all lycka! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0