spider-yuck.

Trött.

Fan vad fiddig hela den här dagen har varit. Igår fick jag galen panikångest attack vilket troligtvis kom från den omställning som skolan innebär. Shoot!

Hade en painintheass-lektion på baletten idag, med Donna. Blev både glad och förolämpad över att hon sa
"Great Daniel, that's the first time I can see you are a boy!". HAHAHA!
Okej, så jag övergick denna dag från flicka till pojke och härnäst blir det väl man. Nä, men vafan, det var roligt sagt men samtidigt blev jag lite förolämpad. Wellwell.

Annars har det proppats ihop med lektion efter lektion. Tror jag smäller av.
Har dock sovmorgon imorgon.
Hell yeah, fuck yeah!

PS. Såg den största spindeln jag någonsin sett i hela mitt liv och den kröp på mitt golv i lägenheten. Som de flesta vet så har jag extrem fobi för insekter och spindlar så jag får panik. Löste sig dock tillslut. Fuck... DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0