Gipsade armar och fyrkantiga ögon.



Tillbaks!

Så har alltså bloggen fått ligga på hyllan nu igen under några dagar. Nu har jag iallafall en del att berätta.

Som ni ser på bilden så bär jag alltså ett gips. Chakkarraaaamm! Detta fick jag för att jag var dum och övertaggad under vår idrottslektion i torsdags. Vi hade stafett och eftersom att jag älskar tävlingar så var jag pepp som tusan!
Sprang så fort mina arma ben bar mig och skulle trycka ifrån väggen med mina händer för att kunna springa snabbare på tillbaka vägen. Krrrk SMASH! och mina händer bultade. Fortsatte hela idrottslektioner och gjorda bl.a armhävningar som inte resulterade i annat än ful estetik och mer smärta. Kunde inte böja armarna sådär fint som man ska, haha, och nu i efterhand inser jag att det inte var så konstigt.
Efter skolan stötte jag på min mentor och skolans awesome-matsals-kvinna som kollade mina händer och skickade mig till akuten.
Satt där i några timmar och fick tillslut bli röntgad (fastän de jäkla imbicillerna inte ville först). Tur att de gjorde det för man upptäckte att jag antingen brutit eller fått en spricka i mitt båt-ben. Fcik inget konkret svar eftersom att de själva inte visste menmen. Om två-fyra veckor ska jag ta av gipset och röntgas igen. Tjihoo!

Annars har jag haft ett fett film-maraton med Christoffer och David hela helgen. Har nog sett minst 8 filmer och nu är mina ögon fyrkantiga. Aja är nöjd.

Ska sova. Får berätta resterande i andra inlägg.
ZzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0