Kristianstad.

Gratis-mojjs..

Förlåt för inlägget innan. Egentligen är det inte likt mig att hålla på med gratis-reklam för hemsidor och dylikt men jag vill få gratis bio-biljetter så det var mödan värt!

Idag vaknade jag tidigare än vad jag gjort hittills detta lov och yes! Det var riktigt skönt faktiskt.
Åkte till Kristianstad vid halv elva och träffade Ina och Sarah. Traskade runt i stan en stund först och sedan fikade vi på Graffiti. Måste säga att bakad potatis är riktigt jäkla underskattat och kycklingröran var god som fan!
Nog om mat nu.
Jag och Ina planerade först inför vårt dansläger kallat DANS-SOMMAR som vi startade själva förra året. Det blev en liten succé må jag säga och eleverna verkade väldigt nöjda. I år hoppas vi på fler elever.
Sedan skrev Sarah och Ina varsin att-göra-lista för sommaren. Usch usch, min egen planering blev ganska fullproppad den med.

Gick ut till ett mini-torg och fotograferade lite till info-bladet för danslägret och även annat kul. Så ni kan räkna med att bilder kommer under veckan!


Jag har shoppat också. Rea överallt så jag köpte en scarf och en riktigt snygg tröja. JAAAIII-HOO!!
Därefter blev det hejdå S och I.

Är riktigt nöjd med dagen. Har hunnit med mer än väntat och skönt att komma ifrån byn. Nu har jag dock ångest för att jag ska åka till Lund igen trots att jag tjatade så mycket förra veckan om tristessen som råder här.
Men det kommer bli kul att träffa folket igen!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0