Långfredagen börjar tidigt.

Lååång-fredag.

MEN LÄSARE! Nu var det inte många timmar sedan jag skrev senast och jag är stolt över mig själv. Idag vaknade jag vid 10-tiden och sen snoozade jag till 12. Det tycker jag inte är helt fy skam om man tänker att jag faktiskt sov till 14 igår. Fyfan.

Idag är vad dagen man kallar LÅÅÅNG-fredag. Det känns som att det kommer att bli en ganska lång dag om jag ska vara ärlig. Men det gör mig inget. Nu börjar mitt lov på riktigt för nu har jag vant mig vid att vara i Kivik.
Hoppas på att påsk-kärringarna åker från sitt häx-berg snart så att jag kan råna en för jag är sugen på godis. Har jag ännu mer tur så har denne fått lite pengar också och då tar jag ju självklart tillfälle i akt att sno åt mig dessa och lägga dem i fattiga-student-burken. Way to go D!


Saknarsaknarsaknar dig!

Idag åkte Sarah till Stockholm och här sitter man i sitt lilla skrymsle utan att veta vad som skall göras.
Vill också åka till stockholm. Det hade inte varit helt fel faktiskt. Men nu vet jag vad jag måste göra. Jag måste ta itu med sommarläger-papper och skicka e-mail till mitt jobb på StudioS. Hejsan hoppsan så var man plötsligt sysselsatt!

HAJHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0