Letandet efter påskägg. En krävande historia

Jag ska dumpa ett kort inlägg nu.

Tidigare denna afton fick hela familjen (eller iallafall vi kidz.. förutom jag) en karta. Denna ledde oss till en ledtråd som ledde till en ledtråd osv osv. KAN NI FÖRSTÅ HUR LÅNG TID JAG VAR UTOMHUS?!
Alldeles för lång, kan jag säga er och detta endast för att det skulle vara krångligt att hitta ett påskägg. Blörk vad jag inte tycker om utomhus. Eller förresten, jo, jag älskar utomhus. När jag själv är på humör men det var jag inte idag så då var det lite mindre roligt. Hursomhelst hittade jag tillsist mitt ägg och då hade jag gått en lång promenad endast för att bli ledd tillbaks till huset där äggen befann sig. Blörk. Men det var inte fyskam när jag insåg hur mycket godis jag hade och att jag dessutom fick lite pengar.

GLAD PÅSK TILL EDER ALLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0