Påskhelgen - Check

Show me that stank-face!

Så, eftersom att jag latade mig och inte uppdaterade bloggen under söndagen så får jag återberätta vad som hände lördag-kväll nu istället.

Dagen var verkligen ännu en slacker-dag och jag tryckte i mig påskmat som aldrig förr. Framåt kvällen dök Alma upp och inte långt därefter begav vi oss hem till Skruwen för att festa. Hade ingen sprit med oss men allt det där löste sig ganska fort. Var ett par stycken där och Kt dök så småningom upp också.
Hade iallafall grymt trevligt men jag har insett att jag verkligen inte är bra på att blanda saker. Tror att jag gjorde den värsta tänkbara blandningen/blandningarna. Vodka + vatten är ingen hit och ännu värre blev det när jag tänkte att jag skulle göra något godare. Nämligen vodka + vatten + MJÖLK!
Spyr bara vid tanken.. Och min lever mådde icke något bra idag.
Drog oss hem någon gång vid ett - halv två och kvinno-folket däckade snabbt.
Grymt trevlig kväll iallafall och förmodligen kommer jag inte göra mycket mer nu under lovet. Sorgligt va?
Eller jag drar iochförsig tillbaks till Lund på onsdag så jag får ta igen all dö-tid då.


Bild från revy-festen.

Idag har jag ätit mig mör och spelat tv-spel. Fick gäster framåt fem-tiden och det var människor jag inte träffat på flera år. Roligast var kommentaren "MEN HERREGUD! Senast jag såg dig var du liten och mullig".
Jag är glad att mullig inte tillhör det jag behöver höra så mycket av nuförtiden iallafall.. blööh!

Ska läsa lite "Populär musik från Vittula" nu och sedan sover jag på dirren.
Godnatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0