Resultatet av tristess.

Voila!

Har duschat nu och även hunnit sola ytterliggare. Detta var sista gången jag solade under solarie-lampan på väldigt länge för jag tror inte jag orkar ligga nere i källaren bland allt damm och känna hur hela min kropp friteras. Dessutom tar det så jäkla lång tid.. wääh.

 Detta är alltså resultatet av fyra dagars solning. Ser inte mycket ut men ja, ni skulle sett mig innan. SPÖKE! Om ni undrar varför det är en kossa (eller vad det är) med på bild så är det för att symbolisera att Alleballe som jag inte träffat på evigheter kommer till Skåne idag. Inte för att hon är en kossa men det är hon som gav mig det lilla kreaturet i present någon gång.

Ska snart packa ihop mig för att åka uppåt i byn. Förväntar mig ett stort påskägg på mitt rum nu eftersom att jag inte hunnit eller kunnat råna någon påsk-kärring eller påsk-hare..

Kommentarer
Postat av: Madicken

hahah söt bild ;D

2010-04-02 @ 21:31:41
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0