Snabbt


Bild från salsa-kvällen. Snart ett år sedan. Helt jäkla sjukt.

Tiden här går snabbare och snabbare. Känner att jag kan börja se slutet på detta skolåret och faktiskt även hela gymnasie-tiden även om det är över ett år kvar. Men som sagt, tiden går så sjukt fort och jag vet fortfarande hur jag kände när jag var ny på skolan. Wäääh, får lite smått panik.

Idag började vi repa ett helt nytt nummer till sommarshowen. Kommer bli riktigt freakat och häftigt. Kretsar kring 40-talets Times Square i New York och ja, vi gör knäppa lyft och danssekvenser. Blev riktigt peppad.
Det är en tjej som heter Elin som koreograferar och det är kul att det är någon som inte arbetat med skol-produktionerna innan som får göra det här numret.

Huver som haver så satte jag, Evelina, Clara och Jessika oss i Botaniska trädgården innan och fikade. Hur mysigt och varmt som helst.
Kom hem till lägenheten och vad väntar. MIN NYA IPHONE!!! GAAAH. Hur bra som helst ju. Dessutom kan den här filma vilket kommer att gynna bloggen mucho.

Nu ska jag plugga låt-texter. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0