Tråk inlägg men update.

Snart skola igen.

Igår åkte jag till Lund igen och jäklar vad skönt det var att komma tillbaks. Lägenheten städades innan jag åkte på lov så den var i gott skick när jag nu återvände.
Jobbade, träffade trevligt folk och därefter på kvällen träffade jag samma människor och några till. Vid tio fick vi inte stanna så då gick jag, C,K och N till Stadsparken för att bara chilla.
Sprang runt i hela lund  och letade mat men allt hade  stängt.  Damn it!
Vi sov iallafall hos Kimia sedan.

Idag vaknade  jag tidigt, gick och klippte mig (härligt, fast inte lika ball frisyr som innan tyvärr). Därefter gick jag och köpte mig nya skor och jäklar vad skönt att känna sig lite fräsch för en gångs skull.
David kom till Lund senare på kvällen så Kimia, jag och han satt och krängde godis  och såg Dirty Dancing.
Halvbra film tyvärr.

Ska sova nu! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0