Utflykter

Dåligt och bra.

Idag var det utedag i det vilda med min knäppa klass. Vi delades in i grupper för att utföra diverse knäppa uppgifter. Själv fick man uppgiften att leta efter vatten-insekter i dammar och ja, jag hatar insekter. Tänker inte gå djupare in på det. Filmades iallafall intensivt med min kamera så det blir eventuellt en ihop-klippt film från vår lilla natur-upplevelse. Jäklar vad jag inte är skogsmulle. Natur=jobbigt.

Hade Salsa när vi kom tillbaks till skolan. Var helt död men måste säga att det fick förvånansvärt bra. Lite jobbigt bara med gipset men annars så!

Huver som havre.. HAVRE?! Nåja, huver som HAVER så glömde jag nämna att jag tappat min iPhone i golvet så att skärmen krossades. Way to go.. NOT! Men fick veta att jag kommer få en ny iallafall med 16GB istället. YEAAAH! Ibland är livet good.
Dåligt är att det går segt för mitt och Inas sommarläger och fick idag veta att vi inte kommer att få ekonomiskt stöd från det håll där vi sökte pengar senast. No good..

Dags att söva sig. HÖH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0