Gratisbio.se - a new phenomenon?



Det nya svarta!

Ja, vad är nu detta? Svaret skall ni få i detta inlägg.
Min syster tipsade mig om hemsidan www.gratisbio.se tidigare denna kväll, då jag tjatat om mitt fattiga student-liv och att det alltid är så dyrt att roa sig i Lund. När jag suttit och beklagat mig någon timme så fick hon nog och berättade om denna hemsida. Gick in direkt och vips hade jag hittat (vad som kan vara) vägen till ett billigt men rikt liv!

Det hela går ut på att man ska tjäna ihop poäng genom att delta i tävlingar, vara aktiv besökare på hemsidan, spela spel, blogga om hemsidan (of course), värva fler medlemmar mm. Efter en viss uppnådd poängsumma kan man byta dessa mot presentkort och biobiljetter. Det är lika enkelt som det verkar och det är framförallt GRATIS!



Jag har en känsla av att det kommer ta ett tag innan jag uppnår poängsumman för en biobiljett (denne är 400p) och jag ligger på 80p för tillfället. Men när jag väl gör det så får jag använda min gratisbiljett till ett tillfälle då mina kära kamrater går ut på krogen/klubb och jag inte har något att göra. Verkligen inte roligt att fylla år i november, haha.

Som sagt: GÅ MED I GRATISBIO.SE! Inget att förlora på det förutom att det kan ta tid, men det är det förhoppningsvis värt.

Kommentarer
Postat av: MegaMe

http://www.pointshop.se/?ref=2621020

Denna sidan tycker jag är bättre än Gratisbio.se för här får du välja presentkort, saker eller liknande! Sjuuukt Niiice :-)



Ha det fint :)

2010-04-06 @ 20:52:47
URL: http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0