Allt som ska göras.

Två dagar.

Helt seriöst så känner jag verkligen att skolan ligger precis runt hörnet nu och om det är bra eller dåligt vet jag inte helt. Ser både för och nackdelar med att återvända.
Hursomhelst så har jag iallafall denna dag (lördag) och morgondagen att göra saker jag vill ha gjorda och då är frågan vad som behövs.
Städning måste göras, jag vill ha tid att titta på lite filmer idag också och där går minst 4 timmar bort, borde träffa minst en vän innan jag åker och så skulle jag behöva vila för att bli frisk igen, bör även skriva klart alla de arbeten jag inte lämnade in förra terminen. Kom nyss på att jag ska tvätta och packa också inför måndag.

Jag får beta av allt i ordning..
Nu först:
FILM (åtminstone en eller två)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0