Dag #1

Awesomeness och tristess.

Då har dag ett på Summerdrop gått.
Kan säga att jag varit riktigt nervös nu i mer än en vecka men när man väl var där så kändes det bättre.

Kan ju börja med att berätta att jag igår möttes upp av Ina och Peter på stationen. Drog till Thai-stället och käkade på stationsgolvet då de stängde stället tio minuter efter det att vi kommit.
Åkte hem och SOV!

Morgonen var riktigt härlig. Fint väder och åkte hem till Peter och käkade frukost som Ina hade varit och fixat. NICE!
DÄREFTER åkte jag hem lite snabbt, stack in till centrum, köpte nya dansskor och sedan bar det av till Malmö och Summerdrop.
Första passet var med Marvin Spahi och måste säga att det var bland det svåraste men roligaste dans-passet under mina två år i Lund over all. Blev dock trött och illamående efter en stund men körde på och gjorde det bästa av situationen. Måste säga att han är riktigt djävla bra både på att dansa och att lära ut.
Fick en paus sen och efter den körde Lin ett pass med oss. Var riktigt nice. Alla verkade ganska trötta efter första passet så det passade perfekt att hon körde i ett lugnare tempo och koreografin var mer soft-style och man kunde köra järnet.

Gaaah! Blev sjukt inspirerad och det bara av första dagen. De andra dansarna där var helt insane också. Haha, känns helt sjukt att det finns så jäkla bra dansare som gör detta på fritiden men ändå ger allt och dessutom är så bra. AWOOO!


Nu sitter jag i lägenheten dock och det känns lite halv-kul. Önskar att jag hade kunnat pendla emellan istället så att jag kunde få den lagade maten hemma istället och sällskap.
Har jäkligt svårt att tänka mig att jag i vanliga fall brukar få göra allt själv och komma hem till den tomma lägenheten men det finns ju en logisk förklaring och det är att jag blivit för bekväm där hemma i Kivik.

Sova nu. NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0