Dagens avklarade.

Vända.


Gillar den här bilden pretty much. Sjukt härlig och så togs den ju precis innan sommarlovet. Oh Happy days!

Jag hann faktiskt göra lite av det jag sa att jag skulle göra.
Tittade på två filmer. En som var fjantig på Tv1000 (En Shopaholics bekännelser) och sedan en vi hade som bränd film (The Bucket List). Sistnämnda var skitbra. Inspirerande och jag fick lust att skriva en likadan lista som de skrev.

Fick träffa Clara nu på kvällen vilket var roligt. Vi tog oss en tur i hennes bil och så hämtade vi hennes lil'sis i Borrby.
Riktig håla måste jag säga men brukar ju inte hänga där så mig kvittar det egentligen, maha.

Nu under söndagen förväntas jag tvätta klart kläder och göra mig klar för avresa mot Lund. Blir konstigt att flytta in allt dit igen. Vill verkligen inte. Eller vad skriver jag.. jo jag vill men vill samtidigt inte. Är som vanligt sjukt kluven.
Funderar på att lägga mig i tid idag. Vore inte en helt dum idé.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sarah

det var också LP ja :D jag drar snart och vet inte om jsg kommer ha tillgång till internet, men I have my MOBIL :D <3

2010-08-15 @ 11:36:17
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0