Dagens

Helt okej fail.

Gårdagen blev ingen höjdare men det blev inte helt wasted heller. Åkte till Malmö på kvällen för att gå på festivalen. Men det dröjde nog inte längre än max 10 minuter på plats, innan mitt sällskap ville ut och dricka.
Så jag fick som vanligt ta en chansning och följa med för att hoppas på det bästa.
Detta är då det jobbiga med att vara född sent på året. Ska man följa med sina vänner ut så får man hoppas att man har tur och först och främst får komma in och sedan att man får beställa in dricka också.
Men det är cirka två månader kvar och lite till och sedan slipper jag besväret.

Efter att ha plockat upp lite folk så begav oss till en restaurang-bar som jag tror heter Le Angelo.
Ägaren kom ut och skulle kolla legitimation och då tänkte jag, fuck i'm screwed, men tog fram det iallafall och först sa han okej och tänkte lämna tillbaks det men sedan tog han tillbaks det och kollade igen.
Fick stanna kvar som tur var men inte beställa in något så det gick hyffsat iallafall.

Hemresan var allt annat än behaglig men kom ju hem tillslut och däckade på dirr.
Så lördagen skulle jag nog vilja påstå var smått waste of time även om det var kul att träffa folk igen.


Dagen ser ut som följande:
- Städning av lägenheten
- Fika med Stenan och/eller My?`
- Kanske en tur till Malmöfestivalen
- SOVA!

Här är vad som måste åtgärdas snarast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0