Det närmar sig slut.

Det närmar sig.

Jag har nu börjat fatta att det här sommarlovet lider mot sitt slut.
På måndag börjar repetitionerna inför Spelman på taket, som ska visas på stadsteatern i September och Oktober.
Tror det blir en rolig upplevelse men vill inte att mitt lov ska sluta.
Har haft en otrolig sommar och har hunnit göra mer saker än planerat vilket inte resulterat i annat än ett av mina bästa sommarlov.

Det börjar också närma sig för Claras flytt till Frankrike. Kommer inte träffa henne på ett år nu som det ser ut och det gör mig ledsen. Känner att jag skulle behöva henne det här sista året och det känns tråkigt att veta att jag inte kommer få besök av henne i Lund eller när jag är hemma. Kajsa flyttar från Vik och Ida drar iväg för att plugga uppåt landet och vad finns kvar här?
Visserligen kommer jag ha två av mina närmsta här hemma också men det blir definitivt inte samma sak att komma hem och jag fattar inte heller hur jag ska orka eller hinna att åka hem.
Hoppas definitivt att det kommer bli kick-ass bra i Lund nu för jag orkar inte att sista året kommer bli tråkigt och jobbigt. Vill bara ha roligt och kunna njuta för min plan är att åka ifrån sverige efter att jag gått ut. Spelar inte längre någon roll om jag kommer in på skolorna jag vill eller inte för jag vill och kommer att åka iallafall.

Bläh bläh bläh. Ska dock snart iväg till Emma och ha en av våra årliga sitta-uppe-och-se-gryningen-nätter/morgnar. Mysigt! Behöver det definitivt.


Ska också berätta att jag skaffade Twitter idag. Vet inte om jag ens kommer orka använda mig av det men ska försöka. www.twitter.com/danieljeremiah
Där har länken. Yesyes! Nu slutar jag skriva här.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0