Lördagen-

Lördagsrepetition.

Vi har repat till Spelman på taket idag med. Sex timmars rep och måste säga att jag är ganska trött nu. Är med förvånansvärt mycket känner jag vilket är roligt för då blir det inte dö-tid.
Kommer dock vara ganska slutkörd efter denna perioden tror jag men det ska samtidigt bli väldigt roligt.

På måndag börjar skolan igen och på tisdag drar de vanliga lektionerna igång. HJÄLP!
Vet inte hur jag ska orka både Spelman, skola, koreografitävling, jobb och projektarbets-planeringen på en och samma gång. Blir trött bara jag tänker på det.
Måste ju uppoffra min fritid nu och jag hoppas verkligen att allt detta kommer vara mödan värt vilket jag tror.

Dags att fixa sig för Malmöfestival nu.
Hajdou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0