sista sommarlovet

Our last summer.

Kom nyss att tänka på att det här är sista riktiga sommarlovet! Nästa år har man gått ut gymnasiet och då är det arbetslöshet och inte lov. VAFALLS?!

Idag kom Sarah hit igen och vi har planerat ytterliggare inför vår super-resa. Det börjar mer och mer gå upp för mig att det här faktiskt kommer att genomföras och det känns bra. Inte bara massa tomt prat.
Men så kommer man missa sju skoldagar också och jag vet att det blir mycket att ta igen men no worries. Det kommer jag att fixa. Eller vi menar jag. Är sjukt förberedd inför resan redan och vi har ju trots allt mer än fyra månader på oss att förbereda så det känns toppen.

Lagade mat innan. Fan vad dåligt det gick. Eller maten blev rätt hyffsad men stekpannan är helt förstörd och stekspaden. Mamma blev inte glad. 400kronors pannan has passed away och det tack vare min matlagning. WAY TO GO!

Kommentarer
Postat av: sarah

jag tyckte det var gott xD

2010-08-13 @ 13:52:47
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0