Spelmans-rep all week long!

Week one, gone.

Första skolveckan är över och som väntat så har det redan hunnit bli lite små hysteriskt och hektiskt.
Hinner inte blogga och knappt vara hemma överhuvudtaget för den delen.
För tillfället så andas man Spelman på taket och jag ska inte klaga för det kommer bli hur kul som helst att göra men det känns lite läskigt. Vet inte hur det var innan jag började repa för vi jobbar helger också vilket gör att man funderar på om ett fritids-liv någonsin har existerat.

Imorgon blir första schema-lagda måndagen vilket innebär att jag börjar med en ny kurs. Akrobatik. Får se hur det går men tror det blir SUPEEERBT!
Ska även ha individuell sång på morgonen. Scary stuff. Vet inte om jag vill att sångläraren ska bli döv när jag öppnar munnen men men.

Sof godt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0