TRÖTT men pepp!

2.

Dag två är över nu. Har varit super-kul idag också men var riktigt trött. Ska lägga mig inom kort.

Det är roligt att se ettorna i skolan. Man kan verkligen se hur nytt och främmande allt är för dem och hur kul dem har det nu. Många av dem är väldigt trevliga och ivriga att få lära känna alla bättre vilket bara är roligt.
Känner dock igen en vissa som har liknande beteende som somliga hade när vi började och då tänker jag "tänk så mycket de kommer förändras på den här skolan". Jag har själv förändrats och utvecklats och därför är det givande att få se dem för att kunna förstå hur mycket de här åren har påverkat mig.
Sista året på skolan och jag känner mig redo för att försöka ha roligt och bara njuta av att det är två terminer kvar men samtidigt så känns det skrämmande.

Har tillbringat dagen i skolan och Christoffer med massa annat trevligt folk.
Känns skönt att vara tillbaks och komma in i de här vanorna igen. Nu fattas bara att resten av tvåorna och treorna anländer så kommer det bli primo!

SOVA NU! Sjukt sliten.. efter andra dagen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0