Sjukaste busringningen.

New update.

Idag har bloggen slagit nytt sommarlovsrekord i läsare. 42 stycken unika besökare och 73 sidvisningar (folk som klickar runt). Fattar inte varför jag skrev det här nu men det kunde ju vara kul att veta.. Eeeeeh?!

Jag kom tidigare på att jag glömt att testa mina danskläder och det är inte särskilt bra att jag gjort det då jag nu inser att det kan tänkas att när skolan börjar igen så är de helt trasiga eller för små. Hur nice vore det egentligen?

Sitter just nu och lyssnar på ett helt sjukt klipp där det är en snubbe  som busringer och säger att en familjs son har dött och han verkar ju helt störd i huvudet.
Jag har också busringt när jag var yngre och dragit dumma lögner osv men aldrig allvarliga och verkligen inte såhär pass. Helt sjukt! Ni kan lyssna här;



Tror dock han blev tagen av polisen senare. Helt sjukt!
Nej, nu ska jag packa ihop det sista inför avresa mot Lund imorgon.
Au revoir!


Kommentarer
Postat av: sarah

klart att de var bra innan med :) men inte lika uppmärksammade kanske :) nice med fler läsare danielsan !

2010-08-16 @ 21:25:16
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0