Påkörd på väg hem.. inte jag då alltså.

Påkörd.

Tänker börja med att säga att det varit ännu en rolig dag. Det gick bättre på Nick Bass lektion idag och vi fick dansa i par. Riktigt kul faktiskt!
Första passet med Nick Whage och det var ett av av de roligaste. Vi fick dansa till någon Teena Marie-låt och det var funkyyy!

Träffade sedan Michelle som jag inte sett sen vi slutade skolan. YAY! Det var ett kärt återseende måste jag säga!
Käkade och sen åkte jag hem.

Nu kommer det jag egentligen ville skriva om.
På tåget hem så meddelade de något helt insane. Vi stannade när vi nästan var i Lund och då säger då i högtalarna "vi har kört på en person och väntar på ambulans". FYFAN vad läskigt alltså.
Vad som också var ganska sjukt var att flera började skratta i vagnen jag satt i. Eeeh jävla cp-mongos. Oj så får man varken säga eller skriva men faktiskt. Fast ett mongo eller ett cp skulle nog inte skrattat åt det ens. Vad fan.
Förstår att man ser något komiskt i att det lät sjukt mekaniskt när de meddelade det i the speakers men ändå..

Nu ska jag titta på SYTYCD.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0