Ystad..


Hittade denna bilden på Sarah. Tror det är från ett rep.

Jag hatar verkligen Ystad. Var där idag. Kändes precis som Simrishamn och jag stötte på säkert en 15 pers från S. Ännu värre var det när jag skulle hitta kläder och sånt för att sedan inse att varje klädbutik var minimal. Vad är det för något?
Och lunchrestaurangen toppade det. Pasta Carbonaran de serverade mig var kall.. Blir irriterad bara jag tänker på det.

Annars sade jag hejdå till Ida idag innan hennes flytt till Linköping. Kändes sorgligt men vet att vi kommer att ses igen.

Måste sova akut. ögonen går i kors därav särskrivningen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp! det var repet till koreografitävlingen i malmö :D

2010-08-12 @ 18:54:51
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0