Christmas fiesta!

Då skriver jag igen då! Inte blir det mycket av bloggandet dessa dagar när allt är kaotiskt och hektiskt men nu djäklar känns det som att jag borde ta mig lite tid till detta igen.

Händelser? Inte särskilt många. Hade feber förra veckan. Upp mot 40.3 grader blev det men nu är det över iallafall och jag är frisk n fresh. Nästan iallafall.
Blir fiesta om en liten stund. Har inte festat på väldigt länge så det känns toppen att få gå igång lite igen. WIHOO!
Studsa runt lite till Sean Banan och skit.. eller? Naej honom gillar vi icke noe.
Igår var det julmys hos david iallafall. Lyckad tillställning på 10 pers. Bakning, wii-fit-spelande och massa gröt. Åt så jag ville spy på den svarta hunden de har. MMmhm

Nästa vecka blir inget vidare kul. Eller det är visserligen Revy som tvåorna sätter upp som kommer bli höjdpunkten men annars känns det som att det blir en ganska bull sista-vecka i skolan. Dock väntar ett långt härligt jullov sedan och detta har jag längtat till så sjukt mycket. Inte nog med det så åker jag och Sarah snart. GAMBIA FOR FUCK SAKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0