Geoowd Jöuuuwwlll!

GOD JUL!

Klockan är 01 vilket innebär att jag missat julafton lite. Eller jag borde önskat er God jul i gårdagens inlägg men har ju fuckat bloggandet lite så av någon anledning blir det nattetid.

Har haft en riktigt bra dag. Mysig och riktigt svulstig. Precis som det ska vara på julen.
Dock har en uråldrig tradition brutits detta år också. Det blev ingen Kalle Anka på julafton för vi satt och åt och glömde bort tiden. Så klockan 16 säger lil'sis: när börjar Kalle Anka?
WAAAHAHAHHA! underbart. Inte tusan gjorde det mig något faktiskt. Ser ju honom nästa år antar jag så det är ganska lugnt.

Antar att många fått julklappar och jag var faktiskt inget undantag heller trots att vi sagt att det skulle bli väldigt ont om julklappar i år. Fick finfina kläder och dvd-boxar som skall underhålla mig detta lov.
Six Feet Under (OH YES), Glee och OC. Mycket glädje.



Har ätit julbord för en hel familj nu. Underbart. Var hos mormor hela eftermiddagen. Min stackars lilla tant kan inte ens ta sig upp till vårt hus längre. Känns sjukt sad. Well swell, så är livet.

Tänkte skänka en god tanke nu i juletider. Till... uteliggarna. God Jul outlays (FINT).
Seriöst.
Hejdå. God Jul. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0