I stundens hetta.

Närmar sig..

Har sett tvåornas revy nu två kvällar i rad med olika lag. De har varit grymma måste jag säga. Jäkligt stolt att gå på en skola med så duktiga elever.

Idag hade vi audition träning och njae, jag gjorde inte det bästa man kan göra men jag gör så gott jag kan och chansar lite. Så man får göra helt enkelt. Har ju lovat mig själv att fortsätta vara mig själv och försöka att inte tappa bort mig mitt i det här virrvarvet och jag tror inte jag kommer göra det heller.. hoppas jag.

På fredag är det skolavslutning. FYFAN VAD SKÖNT! Måste säga att vi förtjänar det så jäkla mycket. Allihop.
Har varit en fruktansvärt tuff termin och inte alls som jag hoppades och trodde att trean skulle bli men jag är nöjd iallafall. Eller jag är nöjd som nästan tagit mig igenom den helt nu.
Dock väntar den hårdaste prövningen av de alla. Att filma audition steg 1 till Juilliard. Skolan jag velat söka till ända sedan jag började i Lund. Vet att jag är chanslös om man ska se till de andra som söker dit men vill göra det för erfarenhetens skull.
Är sjukt nervös nu och har inte hunnit koreografera mitt solo helt och inte hunnit träna fullt så mycket på övningarna som jag velat vilket jag vet kommer göra vår konstnärliga ledare lite galen MEN jag ska ta mig igenom det lidandet och sen njuta av resten av dagen för att inte nämna LOVET!

adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0