Malmö

Malmö


Happy asian in town..

Så var det dags för ännu en shoppingrunda. Måste nog säga att jag börjar bli less for real nu. Det är verkligen roligt att handla men nu är tanken att jag ska add a little money till min resekassa som jag redan samlat ihop.
Audition-resor och Gambia. Apropå auditions så har jag ju skickat en video till Juilliard som steg 1 på deras audition. Som läget ser ut nu så åker jag inte dit oavsett utgången av det. Har inte pengar att lägga på en resa som kan vara helt ovärd och framförallt inte så långt bort. Dessutom vet jag inte om det är rätt skola för mig heller. Vore dock häftigt. 
Nej jag får använda det jag har till sökningarna i London. Toppen!

Hursomhelst så återgår jag lite till slösklös-rundan. Nu har jag sprungit runt i klädbutiker och spenderat tre dagar av lovet till detta både i göteborg, lund och nu idag, malmö. Dessutom var det julafton vilket har bidragit ännu mer till garderoben. Aja, nu blir det inte mer sånt på ett bra tag. Roligt ett tag men nu bara jobbigt.

Fast jag gjorde ett bra köp idag. Ett riktigt bra köp. Ny digital-kamera till gambia-resan och annat kul nu sista terminen. I feel good! så det är den som skall tackas för att det äntligen blir lite nya bilder här i mitt bloggruckel istället för alla gamla. Inte mycket fotande idag eftersom detta var det sista som inhandlades men fick ju med lite av nya tunnelbanan i malmö. Coolt eller något.




M, S, P. Ser ni var deras första bokstäver kan bilda. That's right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0