När man får upp sitt koreoflyt!

Hemmaplan igen.

Så nu har man tagit sig ned till Skåne igen och redan efter ett fåtal timmar har jag lyckats bli lite rastlös men tycker ändå det är jäkligt skönt. Tråkigt att det är sjukt mycket snö och is dock. OCH KALLT! 18- grader här på österlen nu. Tänker inte gå ut något nu iallafall.

Bilresan ner var sjukt inspirerande konstigt nog. Tittade jag ut var det enda jag kunde se: väg, träd, åkrar, is och snö samt massa andra bilar.
Ändå fick jag massa inspiration till att koreografera. Det bästa är nog de stunder då man känner att man kan hålla fast vid koreograferandet en längre tid och man kommer upp i ett slags flyt. Trots allt då man får sina bästa idéer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0