Spotify Premium

20/12

Monkey-style!

Jag har som ni kan se klippt mig och ser lite ut som en apa men det är ju alla tiders att man gör det.
Har det bra här och miljöombytet behövdes sjukt mycket så det blir säkert trevligt att komma hem till byn sen igen. Bara för att röra mig runt lite.
Skaffade Spotify Premium igår natt pga ren och skär nyfikenhet. SJUKT NICE!
Eller det som faktiskt är riktigt godt är att ha det i mobilen. Slippa leta reda på låtar att ladda ner i flera timmar.
Nedladdning blev sjukt mycket jobbigare efter att Limewire stängts måste jag säga.. Gillar och litar framförallt inte på piratebay.
Dags för frulle.
CIAO CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA. Dör lite, spotifygrejen, helt sjuk är du. Har du snott bilden ur mitt iPhoto din cpunge? Alma älskar nog dig för denna bilden!

2010-12-27 @ 01:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0