VINTER

Att leva efter vinterlovets alla "regler".

Såhär är det. Lov brukar ju mest vara "nu gör jag ingenting så löser det sig sen"-aktiga. MEN vinterlovet är ju faktiskt inte riktigt så. Iallafall inte om man som jag och min familj firar jul med hela julklappsbyten grejen också.
Inte nog med att man ska handla julklappar så ska man även göra allt som man inte hann göra under terminen och i mitt fall så är det faktiskt en hel del. Usch för det.
ANNARS så är ju jullov bara för djävla bra!

Gårdagen ägnades åt att traska runt själv i Lund då de glada vännerna inte var där så det blev några ensamma timmar där på dagen. Rätt skönt ändå!
Hann med att gå till polishuset, banken, shoppa ytterliggare till mig själv (egoisten) och köpa en kebab.
Ändå nöjd. Hemresan i snön var mindre rolig. Hatar snö och kyla och det spelar faktiskt ingen roll att alla människor säger "MEIN DEÅ KAN MAN JOU EÅKA PÅLKA" för jag åker inte pulka och bygger inte snögubbar. Nä fyfan alltså!

Har iallafall fått laddare till datorn nu. Var på tiden. Har levt med min gamla bärbara i veckor och månader men NU är seg dator-dagarna över for good hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0