Besök från andra platser. GÖTLABORG!


korredorreboyboy!

Det fina smeknamnet fick jag av Arvid förra året, hoho.

Denna helgen har jag haft fint besök från Göteborg-staden. Det var min fina asiat, Klara, som kom för att besöka mig på lunda-plan. Måste säga att jag är sjukt glad att hon kom men ingenting har ju gått som tänkt vilket jag mest skrattar gott åt.

För att sammanfatta lite kort:

- Käka på billig pizzeria
- Städa min lägenhet ooch döda den äckliga badrumsspindeln(hurtighetspoäng till max!)
- Chill hemma hos Christoffer och D.B, Felix och company
- Gå till Spisen för att sedan inte kunna stanna särskilt länge (epic fail).
- Gå till BK vid 3 på morgonen för att käka nattmat men inte gick det särkskilt bra det heller. Stället stängde tidigare för att det hade varit något bråk.
- Subway



Så där fick ni helgens lägesrapport. Men det var kick-ass att Klara kom iallafall. Tror nog att jag fixar denna veckan också då jag fått lite ny energi.

Är sinnessick-trött och känner att sova är det enda rätta alternativet. SÅ.. GODNATT!
Ska vara bättre på att uppdatera i veckan hade jag tänkt. Ni ska få höra på fler failures och lyckade händelser!

P.S. Alla hjärtans dag är roligt överskattat D.S

Kommentarer
Postat av: asian #2

<3

2010-02-15 @ 13:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0