Ikväll äre fiesta -grande.. y pequeño (förlåt.. är ringrostig när det kommer till stavning..)

Fiesta.. eller vinkväll rättare sagt som tillslut säkerligen kommer att leda till fiesta.

Ikväll kommer mina artonåriga vänner att dra ut på klubb vilket jag hade velat följa med på men istället har jag sett till så att mina labbar kommer att vila runt ett glas med vin hela aftonen. Det gillas det också!

Gårdagen var speciell på många vis. Spelade in de fulaste videorna någonsin där jag valde ut ett offer att imitera. Ja, ni vänner som läser har säkert listat ut vem det var jag imiterade.. min specielitet... Tess. Haha.
Det är inget elakt menat utan bara jäkligt roligt. Videon/videoklippen kommer att läggas ut i sedvänlig ordning här så småningom. Tummen upp!


Befinner mig hos Christoffer just nu. Mohah, vi tog det här underbara fina kortet på koreografi-tävlingen.
Tycker det beskriver oss perfekt! Vi är världens coolaste, snyggaste och mest underbara booiiizz någonsin!


Känner mig smått rastlös men antar att det ger mig lite tid att tagga inför ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0