Imma Be.

Subway-föda.

Jag är galet trött. Somnade vid halv tre inatt och vaknade vid ett. Snacka om att sova bort sin dag. MEN, det förunnar jag mig faktiskt. Har ju slitit som en liten tiger de senaste sex veckorna.
Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Efter lovet är det bara fyra veckor och sedan är det lov igen. Två veckors påsklov. Därefter tio veckor och sedan sommarlov. Det är för tusan INGENTING!!! Sedan går man in på sitt sista skolår och det känns ju ännu värre.

Dags att dra till duschen. Adios!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du till Stockholm på påsklovet?

2010-02-21 @ 16:48:35
Postat av: Daniel

Anna!

Kanske, kanske inte. Beros på hur mycket pengar jag har då och så. Ska du dit?

2010-02-22 @ 00:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0