Intervju imorgon.

Kvällsupdate.

Vad ska jag då skriva? JO!

Sedan jag uppdaterade senast så har det hänt mig två saker. Jag har blivit inbokad på intervju imorgon för en lokal tidning. Det andra är att jag blivit skrämd till döds av en skräckfilm. Gaah, det är lite läskigt måste jag ändå säga. "Stay alive" heter den. Störd film som gör att man aldrig mer vill spela spel på dator eller tv. Hoho.

Till helgen vankas det fest och gott folk.. detta är mest chockerande.. ULLARED! Jag kan knappt tro det själv.
Vet inte om jag nämnt hur obehagligt jag alltid tyckt att Ullared är för jag ser massa tanter framför mig MEN allt måste testas och kanske blir det chans för en bloggvideo då som antingen kommer att hjälpa eller själpa stället.
Blir nog kul.

Dags för mig att återgå till pluggandet mm. Är väldigt mycket att göra denna veckan så innan jag lägger mig måste jag verkligen ha gjort lite mer nytta.

Adjökens från en liten blogg-gubbe i Lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0