Keep on walking.

Borde sova nu för imorgon kommer jag vara cp-trött.
Kommer bli en riktigt jäkla great dag tror jag och framförallt för att allt bra kommer att ske imorgon.

Dagen har varit rätt bra. Idrotts-lektionen var rolig som vanligt och något ÄNNU roligare hände under jazz-lektionen. Jag och Kimia skulle göra ett lyft och jag dansar alltid i mina kortbyxor när vi har lyrisk. Rätt som det är hör jag ett *sprrrchhkk* och då har jag böjt mig för att lyfta henne. Det som inte borde få hända hände. BYXORNA SPRACK! Men jag sprangelisprang till mina svettiga och äckliga mjukisbyxor och kunde cover it up så att folk skulle slippa se mina fula kalsonger. Bra va? VA? VA?

Hade även lektioner i Hjärup som vanligt. Är sjukt stolt över mina elever. Blev glad när jag såg att de två nykomlingarna satte pas de bouréer till sist. WIHO!

Dags för sömn. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh Hjärup! Saknade Hjärup! Hur går det med contemporary? Är det fler elever nu? :D

2010-02-19 @ 15:17:51
Postat av: Kimmi

haha aa det var allt en upplevelse xD

kuligt värre dock! det passade in med låten oxo! smaaaaaaash!

2010-02-21 @ 03:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0