Klippt -med karriär.

Ledsen att jag bara uppdaterar på nattetid hela tiden. Oj vad fult ord. NATTETID?

Idag har jag vaknat sentsentsent. Tror klockan var halv två eller något sådant när jag steg upp. Icke bra, Daniel.
Träffade iallafall Ida och började fixa inför vår spelning. Valde ett par låtar vi ska köra och måste ändå säga att kompotten blev sweet (as plommon).
Därefter tog vi oss en fika på Kiviks fina (egentligen jättefula) café och krängde.
Vi filosoferade lite om det här med framtiden och ja, det skrämmer oss. Men som vi sa, så är hela den här "tänk om jag inte lyckas och får jobb på Ica"-grejen lite fånig. Självklart förespråkar jag inte att man skiter i utbildning eller att man inte anstränger sig men däremot tror jag att man på något vis alltid kan klara sig och hitta något man kan livnära sig på. Kanske man gifter sig rikt? Uschusch, gold-digging är fult. Hoho.

Blev även klippt och avslutar inlägget med att visa hur det ser ut (eller ja, så mycket man nu kan se).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0