Ledig dag

Kaffe, modern-dans och mer besök.

Sitter nu med en kopp kaffe. Mysigt som attan. Christoffer städar och inte orkar jag hjälpa till. Tycker synd om honom som behöver dras med mig och Anna (som inte är här nu) ständigt men så är det att vara en god kamrat med ett boende som ligger nära caféer, stationen och affärerna.

Får besök ikväll igen av Stina aka Knuda som jag inte träffat på två år. Känns lite underligt att vi ska träffas igen men roligt iallafall!

Har haft en ledig dag idag. Skönt. Men var ändå tvungen att gå till skolan för att träna inför en modern-redovisning som skall göras på onsdag.
Denna veckan är verkligen inte nådig. Många arbeten som skall lämnas in och mycket som skall göras. BLÄ!

Ska försöka att göra någon form av nytta nu. Kanske sova lite? Haha, nej, då blir jag bara ännu degigare.
Ska ju försöka börja mitt nya liv där jag håller mig sysselsatt och igång så mycket som möjligt så att jag inte skrumpnar ihop till ett russin. Kommer jag lyckas? Dunno actually.

Hajsvaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0