Mättnad

Fullproppad.
Mätt.
Belåten?

Blir ingen ny bloggvideo nu såhär tätt inpå. Naej. Ni måste få pusta ut innan jag gör något sådant igen. Istället tänkte jag berätta om hur jäkla tråkigt OS är. På riktigt. Jag tyckte det var lite småspännande i sisådär en halvtimme men här hemma ska det tittas på OS hela dagen och kvällen.
Skulle behöva mig en rejäl sup för att överleva detta (o)hälsosamma tv-stohej. Och så tänkte ni: men gå ifrån tv'n då för helvete din risplockare.
Då ger jag er svar på tal direkt! -Vardagsrummet är det enda rum där jag har anslutning.. WÄÄH!



Har ätit ett lass med choklad samt fisk och ris ris ris. Ja, eftersom att jag alltid är så lat att jag bara orkar laga pasta när jag är i Lund så unnar jag mig lite ris när jag ändå är här.

Auf wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ska vi följa varandra via bloglovin??:)

2010-02-22 @ 21:09:11
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0