PH-final.


brist på bilder så tog denna i desperation. Fina klassen.

Har inte så mycket att berätta I think. Sitter och lyssnar på musica på spotify just nu och hittade en låt jag sökt efter hur länge som helst men aldrig hittat. Fick nu veta att det var Daft Punk som gjort den iallafall vilket är likamed tummen upp!
Min hals har svullnat upp så jag kan knappt svälja. Jäkligt obehagligt. Gjorde dock bort mig lite idag när jag gick till sjuksystern. Hon frågade vad som var "felet" och så sa jag att jag hade problem att svälja och att det förmodligen var buk-körteln det var fel på. Hon stirrade på mig två sekunder och frågade sedan "vet du vart buk-körteln sitter?".
Då gick det upp för mig att buk-körteln knappast kan sitta i halsen. Hahah. Dagens pinsamma.

Gick hem tidigt idag. Kände verkligen att det behövdes. Snön öser ner och fyfanfyfanfyfan vad jag inte gillar det. Trodde att sista snön hade fallit men tydligen kunde man ju inte ha mer fel. HÄRLIGT.. NAAT (störigt uttryck..).

Final i Paradise Hotel ikväll. Finns inga jag hejar på nu när alla de "smarta" försvunnit. Bara förlorarna kvar. Tråkigttråkigt.

Dags för mig att börja fixa lite mat.
Hajdou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0