Seanser

Gott folk!
Jag måste ändå säga att blogg-statistik kan jämföras med viktras. Ena sekunden står man där på vågen och känner sig mätt, belåten och kanske tjock och andra så känner man sig undernärd och underviktig.
Så ser bloggstatistik ut också. Ena dagen är det upp emot trettio läsare och nästa är det 3. Haha.

Har varit en svängom i Kristianstad på seans. Det var nog bland det fetaste jag varit med om. Tänker inte avslöja för mycket för jag vet att det finns många vänner som läser bloggen och jag och Sarah ska ju redovisa om vårt besök på fredag så efter fredagen så kan jag förmodligen ge er en trevlig update. Sounds good huh?


Vill ha vår och mer pengar på bankomat kortet!

Jag har även blivit intervjuad idag. Det gick godt. Tror det kan bli en fin artikel men är inte så säker på att bilden som tog var så himla fin, haha.

Godnatt. Ska sova nu, wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0