Sportlov.

What to do?

Jag tror jag borde vända tillbaks dygnet snart för såhär kan jag icke ha det. Ställde klockan på halv elva imorse i hopp om att jag skulle gå upp och vara bäst!.. men nejnej. Istället grabbar jag tag i mobil-mojjen och trycker av alarmet för att somna om. Vaknar vid klockan 14 och inser att det här är epic fail. HUR TUSAN KAN DETTA HÄNDA?

Har små funderingar på att spela tv-spel snart. Nördigt. Och dessutom har jag bara ett gammalt Playstation 1 här.
Tråkiga gamla spel med ful grafik. Men vad tusan. Då håller jag mig sysselsatt med något medan jag väntar på att Kt ska dra sitt ass hit. Moff!


Kommentarer
Postat av: David :D

Hahahah

Du Daniel, du o jag kan ju börja spela tsm ;D

Kanske vi kan dra med John och Kimia också, så kan vi ha små lan under helgerna? x) hahaha

Ne men de skulle faktiskt vara lite roligt :)

Sen att du sover till klockan 14.. Hallå!? Om du tycker de e ett epic fail så ska du veta om min dygnsrytm! Jag har ingen! hahahah asg! ;D

Vi ses till skolan hörru ^^

Kraaam :D

2010-02-27 @ 02:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0