Sverige mosade av finska Lordi's!

Chakkasplash!!!

Börjar bli riktigt jäkla trött på Kivik. Eller iochförsig, jag har sysselsatt mig ganska mycket ändå.. Humm.. det där var en lite väl hård dom kanske. Nej, jag börjar bli lite trött på Kivik låter trevligare.

Måste bara säga det till dem som undrar hur min jazz-klass var, att det var riktigt jäkla awesome! Fast det var inte lika awesome att min kropp började knaka så fort jag rörde mig. Haha, lät något i stil med ljudet av popcorn-corn som smäller.

Har inga finfina bilder att bjuda er läsare på för tillfället men möjligtvis kan jag hitta en ful på google. Inte mycket att skriva heller förutom att jag tittade på hockey-matchen mellan Finland och Sverige innan under das aftons gång och jag insåg att finska kvinnor är bland det fulaste som finns. Jag menar, de liknar Lordi och då menar jag Lordi när de har sina masker på.
WÄÄÄH! Inte skulle jag velat möta någon finne i en mörkgränd eller ens ha en finne på min hud. Usch!
Speciellt inte finska kvinnor som heter saker som antyder på att man ska sno saker. Ta till "tar-ja-Hallonen" som exempel. Schysst av henne att sno andras hallon. USCH USCH FINLAND USCH OCH SÅ GÅR DE OCH VINNER!
Förlåt till alla vänner jag har som har finskt påbrå. Ni är jättevackra men det är inte tack vare det finländska i er!


Fick denna bilden när jag sökte på "Finska kvinnor" på Google. Ville visa er hur monstrena ser ut men detta fick duga.

Oj.. kände att det blev en over reaction där. Dags för mig att sova lite tror jag.
Vojne.


Kommentarer
Postat av: David

Hahah, tack Daniel.. Jag som trodde ni tyckte min mamma var snygg :P

Och tro det eller ej men hon är HELT OCH HÅLLET FINSK!

Hahahah ;D

2010-02-27 @ 02:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0