Väderleksrapport från bloggosfären.

Buenos tardes! .. eller något.

Sitter just nu och är lite småtrött.
Inte så konstigt. Jag sover på en soffa och har noll rutin, haha. Men är inte det något som kännetecknar mig så säg?


Allmänt skabbig idag men min ost-paj var desto mindre skabbig. GOTT GOTT GOTT!

Mycket trevligt att träffa Olivia idag. Vad gjorde vi då? Vi satt och pratade bort ca 1½ timme av vår kvalitéts tid (vilket man brukar göra?) och gick till affären, köpte chips och krängde i oss dem inom tio minuters tid.
Nu har jag nog lagt på mig några kilon men det är en förhoppning jag har.
Lustigt att säga, men fem kilo till skulle inte sitta fel. Bara det inte lägger sig på magen för I ain't any Homer Simpson. Tänkte mer att jag kunde lägga lite fördelat jämnt över hela kroppen så slipper jag kanske blåsa bort i det här jäkla vädret.

SÅ! Nu ska ni få en liten väderprognos för jag är nämligen väldigt into prognoserna nu. Mest för att jag har en längtan efter att minus grader skall vara något icke-existerande.

Idag (onsdag) blir det -1 grad som bäst, imorgon  1 grad varmt, övermorgon hela 2 grader VARMT. Nu orkar jag inte rapportera mer. Bara att kolla själva på www.vaderkanalen.se.

Höh, tänkte sova nu för imorgon tänker jag vakna upp pigg och glad. Huh? Låter inte det som en utmärkt idé?
Ganska oväsenligt å andra sidan.

Nattsvartkatthattblatt(e).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0