2010 coming right at you!

Så, vi har äntligen nått 2010.
Det är tillochmed fjärde dagen detta decenium. Då är frågan, vad väntar detta året?

Jo, för bloggens räkning tror jag att det blir en förändring. Nu fokuserar jag på sista tiden av skolan. Halva tiden har gått och det är dags att börja följa upp hur det går dansmässigt här på bloggen. Det har varit mycket nöjen men knappt något om skolan så ja, för min egen del vore det kanske bra att följa upp skolan lite bättre. Hoho.
Fler bloggvideor än tidigare kommer att utlovas och dkoutfits-bloggen kommer att starta upp så småningom.
Vi ligger lite efter med den planeringen men har inga andra att skylla än oss själva.
Följaktligen hade jag utlovat en ny blogg design och wiie, den är på ingång nu och Matilda (som designar) är klar!
Så det är en tidsfråga innan den ändras till något ljusare.
I denna kommer kategorierna ingå som flikar istället så att alla aspekter i denna blogg blir mer lätttillgängliga.

 
Jag och nytillskottet (iPhonen) kommer att hålla er uppdaterade. Det kan vi lova.

Vidare blir det nog ungefär som tidigare. Uppdatering när jag har tid och orkar samt nya gästbloggare och fler blogg-boosts. Målet är att fler ska engagera sig i bloggen (för när folk läser så blir man mer driven till att skriva av någon lustig anledning).

OCH NU mina underbara läsare skall jag skriva lite om förhoppningarna inför nya året.
Först ut, har jag något som jag fick läsa i en bok för inte längesedan. Ett medium har spått framtiden sedan 80-talet och hon har träffat ganska rätt. För 2010 har hon förutspått att vi ska få kommunikation med en annan livsform på andra planeter. Detta hoppas och ser jag fram emot för året.

Vidare vill jag se fantastiska artist-lineups till årets festivaler. Minst en skall besökas.
Dessutom finns det en förhoppning om att jag kommer iväg på resan som jag skrivit om. Men det ser ljust ut.
Fantastiska filmer är även att vänta. Hoppas på en ny Harry Potter (av konstig anledning) och att filmen om Bilbo en hobbits äventyr skall visas på biograferna. Step Up 3-D beräknas komma till sommaren också och är ett MÅSTE vad gäller filmer jag måste se.

Är stentrött nu så jag orkar inte rabbla upp mer men ni fattar ju vinken.
Galopp galopp och godnatt godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0