Blog(glee)

Daniel Persson har nyss tittat på Glee och skrattat ögonen ur sig.
Vore inte det en fin facebook-status så säg?


Glee

Jahaja. Jag måste då säga att jag aldrig varit ett fan av töntiga musikal-serier som ändå blir fiasko, MEN denna serie "Glee" är faktiskt något utöver det vanliga. Den innehåller något jag avgudar och det är ju som bekant; IRONI! Så fruktansvärt klockrena roller och allt är så roligt överspelat och det gör allt så jäkla roligt.
Måste vara roligt att få vara med och spela in den serien.

Lyssnar på Shout out Louds nya "Fall hard". Så grymt bra! Det är sannerligen det nya svarta. Hohoho. SCHAKABOOMCRASH!

Snart blir det hemmagjord pasta. Vet inte om jag ska skratta eller gråta eller bara säga "gott". För jag vet faktiskt inte om det är just "gott".
Dessutom vet jag inte om jag är så sugen på pasta nu då jag vet att jag kommer leva på det i Lund snart igen. Haha. Tillbaks till verkligheten och livet. Känns lite surrealistiskt att lovet redan är slut. Snart..

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0