Bowling-loss

 Från min och Kimias photoshoot till DK-outfits.

Jag har kommit underfund med att det inte är särskilt bra att äta för mycket glass och chips. Min mage känns uppsvälld sedan gårdagen och "Sommaren med Göran" var inte den höjdar film man skulle kunna tro att den var.
Faktum är att jag somnade ifrån den.

Blev bowling för andra helgen i rad igår. Niclas övertalade mig och Julia att följa med och ja, det gick som det gick. Jag tror inte jag spelat så dåligt någonsin. Ett tag försökte jag inte ens men när jag väl försökte och slungade klotet i rännan istället så gick jag i taket en aning. Fast lyckades få tre strikes iallafall! Det är ju inte helt fel!

Bananannash. Julia och Sarah suger för dem halvsover. Fan ta dem. Och Sarah är morgonsur. Det ska det bli ändring på! Kanske man ska ta och slänga ltie vatten i ansiktet på henne. Hoho.

Nä, nu går jag. Hajhaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0